Naszym Klientom proponujemy rozwiązanie przełamujące tradycyjne myślenie o księgowości – KSIĘGOWOŚĆ BEZ KARTKI PAPIERU. Wdrażając elektroniczny obieg dokumentów, który pozwala na ich stały monitoring, bieżące raportowanie i stały dostęp do danych finansowych.

System e.figures posiada prosty i intuicyjny interfejs. Bezpieczne, szyfrowane logowanie z poziomu przeglądarki internetowej pozwala na całodobowy dostęp do danych praktycznie z każdego miejsca na świecie. Możliwość jednoczesnego wprowadzanie dokumentów przez wiele osób – to kluczowe rozwiązanie dla firm posiadających oddziały w różnych lokalizacjach.

Jak działa e.figures?
Pracownik Klienta skanuje dokument papierowy i wprowadza go do systemu e.figures. Dokument „przebywa” ustaloną indywidualnie z każdym Klientem ścieżkę obiegu. Po ostatecznej akceptacji przez osobę upoważnioną ze strony Klienta, dokument jest automatycznie przesyłany do Kancelarii, a następnie weryfikowany i księgowany, po czym trafia do archiwum na serwerze Kancelarii.

System pozwala monitorować status dokumentów na każdym etapie. Dzięki automatyzacji procesów wprowadzania, opisu, weryfikacji i zatwierdzania dokumentów znacznemu skróceniu ulega czas od momentu wpływu dokumentu do firmy do jego zaksięgowania.